HALLOWEEN+SNEEUW+CHAOS = langste reisverhaal ooit - Reisverslag uit Montclair, Verenigde Staten van Jozien Ripping - WaarBenJij.nu HALLOWEEN+SNEEUW+CHAOS = langste reisverhaal ooit - Reisverslag uit Montclair, Verenigde Staten van Jozien Ripping - WaarBenJij.nu

HALLOWEEN+SNEEUW+CHAOS = langste reisverhaal ooit

Door: Jozien

Blijf op de hoogte en volg Jozien

07 November 2011 | Verenigde Staten, Montclair

Hallooooooo allemaal,
Ik hoop dat jullie nog weten wie ik ben? Dat jullie mij nog niet vergeten zijn, nog niet uit jullie geheugen gewist hebben.. zo wel, OKEEE misschien mijn eigen schuld.. gezien het feit dat het bijna een maand geleden is dat ik iets geschreven heb (ik ga niet eens meer mijn excuses aanbieden want ik voorspel de toekomstige wachttijden niet korter).
Geheugenopfrisser: De naam is Jozien, blond (ja helaas mijn kenmerk, dus zal het dan ook maar noemen) klein meisje die jullie arme zielen eenzaam en alleen heeft achtergelaten in het kale, koude (oke, moet ik zeggen met SNEEUW hier in OKTOBER), lage, natuurloze, armzalige, kleine maar O ZO SCHATTIGE Nederland:) Ja hoor, gaat het lichtje branden?
Oke maar laat ik dit keer wat minder afwijken van de belangrijke informatieve stukken van het verhaal, want anders komt er echt serieus geen einde aan dit verhaal. O ik heb trouwens bedacht een nieuwe schrijfmethode te proberen: Ik ga mijn verhaal schrijven aan de hand van mijn foto’s. Je neemt vaak namelijk foto’s van de leukste/belangrijkste momenten die je niet wilt vergeten toch? Oke, de gemiddelde mens dan. Ik maak AF EN TOE wel eens foto’s van onzinnige dingen… Oke ik dwaal weer af.
Oke wacht, ik heb een paar dingen die ik kwijt wil voordat ik aan mijn ‘foto’ verhaal begin. Ten eerste wil ik even zeggen dat ik ontzettend blij word van de kaarten die ik ontvang!! Ik heb een GEWELDIGE kaart van mijn liefste zus ontvangen:D Ook was ik erg verassend en enorm blij met de kaart van Brigitte, DANKJEWEL SCHATJE. En natuurlijk de pakketten van mijn mamsie die mij wat dichterbij het toch wel ONTZETTEND leuke Nederland brengen en ook wat cultuuruitwisseling naar Amerika brengen. De kinderen zijn dol op hagelslag!! Nu eindelijk poffertjesmix om LEKKERE poffertjes te maken.. had namelijk een poging gedaan tot zelf beslag maken met amerikaanse producten, nou mensen ik heb nog nooit poffertjes vies gevonden maar deze waren echt té ranzig. Alhoewel de Waugh familie aan het smullen was;) haha. Wacht maar tot ze de ECHTE poffertjes proeven. Ook al heb ik nu de nederlandse poffertjesmix, toch een goed momentje om de pannekoe even te laten weten dat ik de POFFERTJES VAN DE PANNEKOE onwijs mis en die toch écht het lekkerst zijn. (koetjes, paas deze zin even door aan Joost, extra credits voor mij als ik terug kom:P).
En Oma, als je dit leest. Wauw wat een onwijs lange brief heeft u gestuurd, SUPER LIEF! Heel erg bedankt. Ga ik zeker nog op antwoorden.
Oke, genoeg dank gebeden.. (lijkt wel zo’n voorstelling en dan op het eind gaat de spreker altijd de halve zaal bedanken voor al hun hulp en iedereen BIJ NAAM.. duurt altijd een eeuwigheid.)
(onnodige informatie Jozien.. blijf op je pad..)
De eerste foto’s die ik tegenkom zijn van een avond stappen in New York City:D We hebben ondertussen een geweldig begrip uitgevonden hier: ‘promotor’. Een promotor (het woord zegt het al een beetje) is iemand die eigenlijk als baan elke avond naar een discotheek/club/café gaat en meiden (ja sorry echt alleen meiden) meeneemt naar die club. De promotor krijgt geld van de club omdat hij/zij meiden mee naar binnen brengt (en meiden trekken jongens en jongens kopen drankjes voor de meiden = geld voor de club). Van dat geld dat de promotor van de club krijgt, koopt hij/zij drank voor jou de hele avond. Kortom: GRATIS AVONDEN UIT IN NEW YORK:D:D Is echt super chill.. en het is niet dat je de hele tijd bij de promotor hoeft te blijven, alleen als je wat te drinken wilt moet je terug naar zijn tafel, en krijg je daar wat te drinken. En je hoeft ook geen 21 te zijn om ergens binnen te komen enz. hij/zij regelt dat allemaal, dus gelukkig geen problemen meer met leeftijd!!
Dus leuke avondjes gehad in New York.. Heb foto’s van een zonsopgang toen ik thuis kwam haha, de treinen gaan helaas niet tot laat dus volgende optie is dan de eerste trein in de ochtend.
O btw, iets wat ik me bedenk wat niet bij mijn foto’s staat (GELUKKIG;)) is mijn drievoudige wc-overstroming… Haha, oke vraag me niet waarom ik dit vertel maar ik vond het toch even nuttige informatie aangezien mij dit wel een levenservaring heeft opgeleverd. Het schoonmaken van een ONWIJS RANZIGE badkamer, TOTAAAAL overstroomd, een laag water van de ene hoek tot de andere hoek.. kortom RAMPZALIG.. Joanna heeft me gelukkig bijgestaan in deze hopeloze situatie, alhoewel het wel ‘ik wil in de grondzakken’ schaamtelijk was. Toch brengt zo’n situatie je dichter bij elkaar, hahaha. Maar goed, dat is me dus drie keer gebeurd. Trauma’s aan mijn wc in de kelder nu, ik test hem ELKE keer voordat ik hem gebruik. Gelukkig ligt het niet aan mij, maar zijn alle wc’s in Amerika overstroomgevoelig:S
Dat weekend ook nog naar de Central Park Zoo geweest, Super leuk:D Heel klein, maar wel heel leuk. De zeehonden/leeuwen waren erg vermakelijk, eentje probeerde te ontsnappen en ze waren allemaal rare geluiden aan het maken en aan het spelen!! Ben ik niet gewend van de blijdorpse luie voorzichuitstarende dieren die je ziet denken: Mijn god, wat staren al die mensen toch de hele dag naar me, hebben ze niks beters te doen ofzo, laat me met rust.
Na de dierentuin gingen Anika en ik onze eigen gang en scheidde we ons van Joanna, Kate en Kirsty. (dat weekend waren Tim en Matthew op een kampeer kamp iets, echt super cool.. in de bergen met allemaal vaders en zonen). Ons plan was een wandeling op 5th avenue te maken, om onder andere celebritys te spotten. DAT PLAN IS GELUKT, helaas kende ik ‘de celebrity’ alleen niet HAHA. Maar anika wel!! Het was een zweeds model, Victoria Silvstedt. Daarna wilde Anika dolgraag op de foto met de abercrombie modellen, wat ik op zich geen straf vond. Bij de ingang van de Abercrombie & Fitch winkel staat elke keer een model waarmee je een foto kan maken haha.
Daarna begon onze race voor het halen van de bus, de laatste bus gaat namelijk om 8 uur ofzo. Dus wij onwijs gehaast, gerend, gezweet alles.. NET op tijd bij de bushalte aangekomen en jawel hoor.. FACKING 1,5 UUR LATER komt de bus aanzetten..Humeur was gedaald naar onder 0. Toen werd ik ook nog eens keihard afgesnauwd door de buschauffeur, schrok me dood. En natuurlijk hadden we ook GEEEN idee waar we eruit moesten, aangezien we altijd de trein terug nemen, en het was ook echt pikdonker buiten.. uiteindelijk maar ergens wat bekend klonk uitgestapt en toen moesten we nog 15 minuten lopen ofzo.. valt op zich wel mee maar geloof me na een dagje dierentuin/new york ben je echt gesloooooopt.
O ik ben trouwens deze dag 2 keer Nederlanders tegengekomen echt grappig!! Misschien omdat het herfstvakantie was;). Voor de rest was het een top dagje:D
Die week daarna was Joanna op zakenreis, wat betekende dat ik dus de plaats van ‘mama’ in nam.. leuk maar ook erg vermoeiend:P. Elke avond koken, omygod… en aangezien Tim twee banen heeft en als hij thuis komt bijna rechtstreeks naar boven gaat om aan zijn andere werk te beginnen, moest ik ook bijna elke avond kinderen in bed leggen. (ik probeer geen excuses te verzinnen maar dit is ook een reden waarom het ZO lang heeft geduurd voordat ik wat schreef).
Belangrijk nieuws wat ik deze week heb gekregen was van mijn ouders.. voor de gene die het nog niet weten: mijn pappie en mammie verhuizen voor 6/7/8 maanden (ik weet het niet meer) tot eind april in ieder geval, naar Australieeeeeeee OMYGOD en NOGGGGGGG LEUKER NIEUWS (VOOR MIJ DAN HIHI) meine schwesterrrrr heeft een stage in NEW YORK CITY, JAWEL DAMES EN HEREN. Echt super onwijs mega leuk:D Heb heel erg veel zin dat ze komt!! In januari ergens komt ze hierheen. En mijn pappie is nu al in Australie en mijn mammie vertrekt waarschijnlijk volgende week. Poemba het hondje gaat naar Friesland, naar bekende en gaat daar een halfjaar wonen. En koentje blijft alleen achter, aaaaagh! We denken aan je.
Oke dit was een nogal serieus en informatief stuk, even een rijtje met Jozien-acties om het leesplezier erin te houden.. houd je vast:
- Heb ik al verteld over ‘de vliegende schaal’? Zo ja, maakt niet uit dit is toch niet erg om twee keer te horen: Kirsty was jarig en ik ging samen met Joanna naar school om te helpen met de traktaties. Toen we de school weer verlieten, liep ik met een natuurlijk marmere super mooie schaal in mijn handen.. al kletsend en lachend liepen Joanna en ik de school uit.. niet aan zien komende dat het buiten geregend had en JOzien jawel, op haar slippertjes liep. Ken de combinatie slippers en water: UITGLIJDEN. Je ziet hem al aankomen, wat gebeurd er? Mijn teenslipper stukje SCHIET UIT DAT SLIPPER GAT (HAHAHA HOOP DAT JULLIE HET BEGRIJPEN) en de schaal VLIEGTTTTTTT LETTERLIJK IN DE LUCHT. WAHOEEEEEEEEEEE EN PATS KABOEM DUIZEND MILJOEN STUKJES EN IK BAM KEIHARD OP MIJN KONT. Ik voelde me zo schuldig, maar achteraf gezien was het hilarisch.
- Tijdens het poffertjes maken (ja echt als ik iets ga bakken moet er altijd IETS mis gaan..) greep ik in mijn haast (ik had ene beetje haast) twee eieren uit de koelkast en ja hoor ik laat er een vallen:) Een rauw ei op de grond en natuurlijk komt de hond als een hyena erop afgerend.. wat eigenlijk ook wel weer handig was..
- O haha je raad het niet, dit is er een wat OOK NOG tijdens het poffertjes maken gebeurd was. Zoals mijn familie wel weet, ben ik geen ster in het inschenken van melk. Geen idee waarom, maar melk is zo dun en het vliegt altijd uit het pak bij mij.. ? Zo ook deze keer, en mocht mijn laptop nou TOEVALLIG naast de maatbeker staan waarin ik gepland het de melk in te gieten.. (en nee mama, het is niet dom de laptop zo dicht bij mijn werkplek te zetten WANT ik had daar op het recept staan..) afijn, melk vliegt over het toetsenbord heen en ik als een gek keukenpapier onder mijn toetsen gedouwd en wanhopig lopen blazen;) haha maar eind resultaat is een PRIMA werkende laptop die wat extra vitamientjes en calcium heeft kunnen vangen. Geen enkel probleem.
- De drievoudige WC overstroming en net op het punt dat ik geen.. hoe zeg ik dit netjes.. geen idee.. ik noem het gewoon plas en poep meer kon zien, PLAST BROOKE NOG EEN KEER OVER MIJN ARM HEEN.. echt te ranzig.
- Oja ik ben nog een keer enorm verdwaald, toen ik op zoek was naar een winkel. Ik had Anika gevraagd waar ik heen moest en ze had mij de straat gegeven en zei dat ik gewoon de hele tijd rechtdoor moest.. dat deed ik netjes.. niet wetende dat ik de verkeerde KANT OP RECHTDOOR ging..:) chillll.. ik was bijna bij newark airport toen ik besefte dat ik misschien iets te ver was?
- IK HEB EEN DIKKE KLODDER NAGELLAK LATEN VALLEN OP MIJN FAVORIETE BROEK: O en het word nog erger: Een lichtblauwe broek en DONKER BRUINE/PAARSE nagellak.. nog erger: Ik probeerde het te verwijderen met nagellakremover maar het enige wat ik zag was het verschijnen van EXTRA nagellak vlekken alleen dit keer rood.. na 4 rode vlekken meer kwam ik erachter dat IK ZELF RODE NAGELLAK OP MIJN NAGELS HAD EN DOOR DE NAGELLAKREMOVER IN DE BROEK DAT DUS LEKKER AAN MIJN BROEK AAN HET AFSMEREN WAS. (en ik me nog zo afvragen hoe er ineens rode nagellak op mijn broek kon zitten? Blond>?>??)
Oke ik kan nog wel even zo door gaan maar laat ik maar weer wat informatie tekst typen:)
HALLOWEEEEEEN!! Vorige weekend (niet afgelopen maar daarvoor) was het Halloween. We kennen het feest allemaal denk ik wel want in Nederland hebben we het ook een soort van, maar hier is het echt te vergelijken met kerstmis zeg maar.. ECHT BIZAR. Mensen gaan echt HELEMAAAAAL LOS GEWOON! Elke winkel is compleet in de halloween style, er worden serieus winkels speciaaal geopend voor halloween:o met alleen mnaar halloween kostuums. Het is trouwens ook helemaal niet gebruikelijk om eng gekleed te gaan hier, je kan ALLES kiezen wat je maar wilt. Die vrijdagavond ben ik met een promotor en 4 andere meiden new York ingegaan, allemaal verkleed natuurlijk:D Ik was een cheerleader, Anika was een vlinder/elfje, Agnes (hongaars meisje) was Pocahontas, Elisa (deens meisje) was een griekse godin en haar vriendin was een gangster zonder pistool. Was een hele leuke avond, HEEL new York was in kostuum, geweldig. Sommige mensen ook COMPLEET bizar gekleed gewoon. En alle meiden waren echt heel erg ordinair gekleed!!
Die zaterdag hadden we een house party gepland bij iemand thuis, maar zoals sommige misschien al wel weten heeft het de nacht van vrijdag op zaterdag hier gewoon GESNEEEEEEUWD!! Echt SUPER BIZAR ALLEMAAL, nog nooit eerder hadden Tim en Joanna sneeuw meegemaakt in oktober!! Het heeft de HELE zaterdag gesneeuwd, echt super leuk. Het was wel heel erg shocking en niemand kon de straten op. Ook waren er heeeeeel veel problemen (nog steeds trouwens) met omgevallen bomen en stroom uitval. De bomen hebben nog steeds hun bladeren dus alle sneeuw bleef erop liggen en echt onwijs veel bomen zijn omgevallen en hier in Montclair zijn echt heeeel veel bomen, VEEL MEER dan In Bergschenhoek. Het is echt een soort bos hier;) haha. Je zult het wel zien op de foto’s. Zaterdag dus de hele dag in de sneeuw gespeeld, warme chocolade melk gedronken, films gekeken.. heeeerlijk winter activiteiten gedaan:) haard vuurtje aan!! Zondag was het prachtig weer, zonnetje scheeeen en de sneeuw was er nog steeds volop. We besloten die zondag naar een winkel te gaan waar Joanna en Tim altijd skispullen huren voor de kinderen voor het hele jaar. Helaas was deze gesloten, wel hadden we een ontzettend leuke toch door de sneeuw en de jungle van omgevallen en omgebogen bomen:D
Maandag was het Halloweeeeeeeeen en zouden we eigenlijk de hele avond in kostuum langs de deuren gaaan voor snoep met de hele familie (jaja inclusief ouders hier).. maar voor het eerst was halloween gewoon AFGELAST.. Ze hadden namelijk ook een halloween parade op school, maar die was verplaatst naar vrijdag en de gemeente van de stad had besloten dat iedereen die avond om 16:45 binnen in zijn huis moest zijn vanwege losliggende energie kabels die gevaarlijk kunnen zijn in het donker ofzo? Haha sppoooky met halloween. O de kinderen waren trouwens vrij maandag en dinsdag vanwege de sneeuw en heel veel mensen hadden al sinds zaterdag stroomuitval en sommige vrienden van Joanna en Tim moesten zelfs tijdelijk ergens anders wonen, in een hotel of bij familie. Want zonder stroom is het huis natuurlijk SUPER koud en geen koelkast, licht, fornuis enz.
Maandag zijn we opnieuw naar die skiwinkel geweest en heb ik ook ski’s gekregen voor dit seizoen:D!! En op 10 minuten afstand is een ski gebied waar ik dus in de winter na school met de kinderen heen kan gaan, echt zo relaxed.
(ik heb trouwens ZO’N KRAMP in mijn rug van het zitten)
Maar goed, toen we thuis kwamen en wilde gaan eten viel ineens de stroom uit, hihi super in stijl natuurlijk met halloween!! En het had ook wel weer zijn charmes, met kaarsen eten en alles met zaklampen doen..
O Nog vergeten, zondag avond ben ik langs ‘het halloween huis’ geweest! Hier in de buurt is een huis, wat van een tandarts is, die elk jaar zijn huis echt COMPLEET OVERDREVEN NIET NORMAAL SHOCKEREND VERSCHRIKKELIJK ONGELOFELIJK ERG DECOREERD MET HALLOWEEN DECORATIE. Ik heb foto’s en filmpjes, het is echt BIZAR. Zijn hele tijd staat vol met bewegende geluidmakende poppen, graven, afgezaagde handen/benen, spoken alles!!! En hij huurt zelfs acteurs in die zich verkleedde en je laten schrikken:O hahahah. Echt een attractie gewoon.
Dus Halloween was geweldig, ondanks het half afgelast was en een beetje anders dan normaal vanwege de sneeuw.
Die week niet veel spannends meer gedaan! Gister naar de New yorkse marathon geweest, super leuk!! Was ook een hele mooie dag en vandaag oook, 18 graden!!!! EN WOENSDAG VLIEG IK NAAR ORLANDOOO NAAR DISNEY WORLD!! ZO VEEL ZIN IN, en het is daar nu 25 graden dus kan ik eindelijk weer mijn zomerjurkjes en korte broekjes tevoorschijn toveren, yeahhhh!
En OVER TWEE WEEKJES KOMT WIM LANGS WAAR IK OOK ECHT SUPER ONWIJS MEGA VEEL ZIN IN HEB, echt heel veel leuke dingen waar ik nog naar uit kan kijken.
Oke ik geloof dat ik de belangrijkste dingen wel verteld heb, (haha jullie denken DE BELANGRIJKSTE DINGEN, MEID JE HEBT JE GEHELE LEVENSVERHAAL TOT IN DE MINUUT UITGESCHREVEN;), gelooof mij er zijn nog genoeg dingen die ik mee maak die ik niet op schrijf. Heb zoveel dingen overgeslagen nu..). Ik wil het jullie allemaal niet aan doen. Alhoewel ik mezelf er toe gezet heb dit oneindige verhaal te beginnen, omdat iedereeeeen mij vroeg waar mijn verhaal bleeffff hoe het met me wassss of ik nog leefdeeee dat ze al lang niks meer van me hadden gehoord blabla kortom de hint was duidelijk, HIER IS JULLIE VERHAAL. HE DUS HET IS JULLIE EIGEN SCHULD DAT JULLIE NU JE AFGELOPEN UUR HEBBEN GESPENDEERD AAN MIJN VEELS TE UITGEBREIDE LEVENSVERHAAL:P Ik hoop jullie bij deze genoeg geïnformeerd te hebben voor de komende paar weken (ook al hoop ik na Disney even wat te schrijven om te vertellen hoe ik het daar gehad heb, maar dit zijn te positieve voornemens)…
Shit er is nog iets wat ik heel graag wil vertellen want ik vind dat zo leuk: Het leuke aan het disney plan is dat de kinderen NOG GEEN FLAUW IDEEE HEBBEN dat we naar Disney gaan. Donderdag is Matthew jarig en dan zitten we dus in het park. De kinderen zijn donderdag en vrijdag vrij van school, maar denken dat we gewoon naar de dierentuin gaan dan ofzo (haha al over gehad met ze). Het plan is dus zo: Joanna is op zakenreis nu, maar komt woensdagochtend aan hier in new york, ze blijft dan op het vliegveld aangezien het weinig zin heeft terug te komen en dan gelijk weer terug te gaan naar het vliegveld..) alle spullen van de kinderen zijn al gepakt en die stoppen we stiekem in de auto achterin met een kleed ofzo eroverheen.. Dat doen we allemaal dinsdagavond als ze op bed liggen. Dan woensdagochtend doen we gewoon alsof ze naar school ggaan, dus ontbijten, lunch klaarmaken enz zoals gewoonlijk. We stappen op normale schooltijd in de auto en faken een belletje van Joanna dat ze vast zit op het vliegveld en opgehaald moet worden met spoed.. we zeggen dan tegen de kinderen dat ze mee mogen en hun ochtend op school kunnen missen.. ondertussen weten ze het nog steeds niet. Pas als we aankomen bij het vliegveld en alle bagage uit de auto halen, vertellen we het!! Zo spannend. Haha
Ik hem me al 3 keer bijna versproken. Oke 1 keer heb ik me echt versproken maar ze hoorde het gelukkig niet!!
Oke serieus, dit verhaal is een record verhaal. Ik ben echt een master typer. (en jullie master lezers;))
Misschien moet ik jullie bovenaan waarschuwen hoe ontiegelijk lang dit verhaal wel niet is, haha of niet. Nee doe ik lekker niet.. Ik zeg alleen: Gefeliciteerd, je bent eindelijk klaar!
KUSJES

  • 08 November 2011 - 08:00

    Master-lezer: Ellen:

    Wauw wat een onwijs leuk en lang verhaal weer. Maar wat is dat met jullie gezin?? Iedereen vliegt zo maar uit? Jij weg, straks je zus weg, je vader, en volgende week ook je moeder voor lange tijd weg :( Huuuh ik zal haar wel missen hoor! Nou meid, geniet van dat lekker gekke Amerika! Groetjes vanuit een druilerig en herfstig Bergschenhoek

  • 08 November 2011 - 10:33

    Marijke:

    Hoi Jozien, ik heb het vol gehouden je hele verhaal af te lezen. Je hebt een geweldige tijd daar, hoor.
    Hier gaat alles zijn gangetje behalve dan dat de halve familie uit Nederland gaat verdwijnen voor een poosje. Arme Koen!!
    Hoop dat je poffertjes zijn gelukt. Wist al dat er mix naar je onderweg was.
    Ik heb je foto's ook al gekeken. Mooi met al die sneeuw.
    De foto's van Halloween zijn wel bar hoor. Bezorgen kinderen een trauma.
    Fijn dat jet het zo naar je zin hebt.
    Tot het volgende verslag maar weer en ga straks genieten van de tijd met Wim.
    XXXXX Marijke

  • 08 November 2011 - 11:13

    Master-lezer Zus:

    JOOST!! Wat een AMAZING verhaal weer :D ben gewoon weer een paar x in lachen uitgebarsten hier in mijn eentje achter mijn wel-voor-melk-allergische laptop. Dude kijkt me steeds aan alsof ik gestoord ben. Ooo hilarisch, 'de vliegende schaal', de 3x overstroomde WC, het halloweenhuis.... En O MY GOD DISNEYWORLD!!!!!!!!!!! SUPERVET!!!! Zit btw wel een beetje te balen hier dat ik alle geweldige Amerikaanse feestdagen aan het missen ben *-* zo jammerrrrrrr. Maarrrrr ter info: waarschijnlijk begin ik 16 januari met mijn stage en zal ik dus de 10/11e ofzo naar New York vliegen :D JEEEEJ! En blijf VIJF :O maanden ipv 4.

  • 08 November 2011 - 12:13

    Brigitte :

    Hahaaha mijn grote god, wat een verhaal jozien! Ik heb hier serieus 3 kwartier over gedaan! Dit ligt natuurlijk ook gedeeltelijk aan mijn leeskunsten en het feit dat ik nu bij het boeiende vak godsdienst zit! Je krijgt trouwens de groetjes van Happee! Hij vind het helemaal leuk dat je daar zit, en had gelijk te doen met wim haha! Wat leuk trouwens dat je naar disney world gaat! Kan nu al niet wachten op je volgende verhalen, vind het elke keer hilarisch!!! xxxxxx LOBI

  • 08 November 2011 - 12:16

    Angela:

    Jootje!! Wat een super leuk lang verhaal haha!! Was helemaaaal geen straf om te lezen :D
    Wat maak je veel mee zeg, super leuk. Ik ben nu heel erg nieuwsgierig naar de foto's, maar kan ze niet zo goed zien op myn stomme bbtje haha!
    Dat huis voor Halloween lykt me geweldig haha, een echt spookhuis ;p
    En uitgaan in NYC is echt iets voor my denk ik haha!! Zou heel graag met je meegaan!!
    Wat geweldig dat je ouders naar australie gaan, ik ben jaloers op heel jullie familie hahaha!!
    Als je weer hier ben dan zal ik heel veel poffertjes voor je maken haha!!
    Ook heel leuk voor je als Wim binnekort komt! Geniet ervan schatje xxx

  • 08 November 2011 - 14:01

    Triple B:

    Wauw dit was een verhaal waar ik inderdaad even de tijd voor heb moeten nemen. Wat ging ik weer helemaal stuk om al je blunders! Wat maak je veel mee he! Echt zo gaaf, ik ben zo zwaar jaloers!
    Wat gaaf dat je zus komt, dat zal je vast helemaal geweldig vinden! & mega cool dat je ouders naar Aussie gaan, zo heb je een leuk vakantieadresje;)
    Skien 10 min van je huis vandaan, OMG!! HEAVEN!!
    & wat een gave foto's!
    Geestig dat ze daar ook zo ordinair gekleed gaan met Halloween, gekke amerikanen toch ook!
    We zullen het doorgeven aan Joost, zodat je pluspunten krijgt haha!
    Maar we verwachten wel dat als je terug bent, voor ons allemaal american pancakes zal maken!
    (of zijn die van ons veel lekkerder?)
    Nou lieverd, wat vet vet vet dat je lover al bijna komt, zal vast helemaal leuk zijn!
    Heel veel knuffels & liefs.
    & Pleasee ik smeek je, schrijf vaker, want you make my day! :D

  • 09 November 2011 - 18:53

    Sanne (Amsterdam):

    Woooooooooow Jozien!! Wat een super gaaf verhaal weer. Het koste even wat tijd maar ik heb het, door de lachbuien heen, toch gered! Ik word echt wel een beetje jaloers als ik het allemaal zo lees. Volgens mij heb je echt de tijd van je leven, en terecht! Echt super, super, suuuper leuk dat je naar Disney World gaat én dat Wim komt!! Dat is echt heeel fijn voor je. Ga heeel erg genieten van alle honderd duizend leuke dingen die je gaat doen. Je foto's zien er ook al zo leuk uit, lekker veel van Disney World maken he!! Have funnnnn en zet er maar snel weer een hilarisch verhaal op, haha Kusss

  • 16 November 2011 - 10:09

    Martijn:

    1 woord, 5 letters: gaaff!

  • 26 November 2011 - 22:46

    Celine :

    Hahah vermakelijk verhaaltje weer! Is het normaal dat als ik de tekst lees, ik daadwerkelijk de stem van jou hoor die het in geuren en kleuren vertelt;) xx de pannekoe celine (voordat we n Brigitte mix-up hebben en jij niet weet welke het is)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Montclair

Au pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2012

nieuw blog

11 April 2012

week 1 van reis WIM EN JOZIEN

08 Maart 2012

Inspiratie BOM

07 November 2011

LOL

07 November 2011

HALLOWEEN+SNEEUW+CHAOS = langste reisverhaal ooit
Jozien

Hallo iedereen! Jullie dachten toch niet dat ik jullie een jaar lang in spanning en onwetendheid achter zou laten? Zo wel, wees gerust, via deze site houd ik jullie op de hoogte van al mijn laatste avonturen! Neem gezellig een kijkje en als je nieuwsgierig bent naar wat ik allemaal uitspook in Amerika, lees dan mijn reisverhalen. Leuk dat je geinteresseerd bent! Liefs, Jozien

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 800
Totaal aantal bezoekers 38029

Voorgaande reizen:

06 September 2011 - 05 September 2012

Au pair met Activity International

Landen bezocht: