LOL - Reisverslag uit Montclair, Verenigde Staten van Jozien Ripping - WaarBenJij.nu LOL - Reisverslag uit Montclair, Verenigde Staten van Jozien Ripping - WaarBenJij.nu

LOL

Door: Jozien

Blijf op de hoogte en volg Jozien

07 November 2011 | Verenigde Staten, Montclair

Mijn computer liep helemaal vast bij het verzenden van dat verslag hahaha.
O en als er veel spellingsfouten + typfouten in staan, mijn excuses maar ik heb het verhaal niet nagelezen (misschien begrijpelijk?) dus ook niks gecorrigeerd.

  • 08 November 2011 - 11:22

    Zus:

    HAhahaaha wat een geweldige verkleedpakken!!! Die donut, die sushi, dat legopoppetje en de supermario zijn echt supercool!!!!!! Ik wilde naar GJV-kamp als sushi gaan maar kon geen pak vinden.......... Had ik dus aan jou moeten vragen ;)! x

  • 08 November 2011 - 13:40

    Bart:

    Hai Jozien,

    Geweldig feest is dat geweest!!
    Echt geweldig om je belevenissen te lezen!!


  • 10 November 2011 - 09:38

    Danielle:

    wauwwww wat een super verhaal weer! Ik mis echt jou aanwezigheid hier maar ben veels te blij voor je dat je dit allemaal meemaakt! en jou schrijfstijl echt i luvvvv it, elke x als ik op school zit lees ik het en word ik weer helemaal vrolijk!
    enjoyyyy in disney schat en nog veel meer plezier met wim!!! xxxxxx

  • 17 November 2011 - 16:35

    Sanne:

    hey jozien
    echt leuk verhaal zeg..leuk dat je het zo leuk hebt..met mij gaat het ook goed..xxxx sannie

  • 24 Januari 2012 - 18:00

    Amber:

    Hooi Jozien,

    heb je het nog een beetje naar je zin? Ga je ook nog een keer een blog schrijven??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Montclair

Au pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2012

nieuw blog

11 April 2012

week 1 van reis WIM EN JOZIEN

08 Maart 2012

Inspiratie BOM

07 November 2011

LOL

07 November 2011

HALLOWEEN+SNEEUW+CHAOS = langste reisverhaal ooit
Jozien

Hallo iedereen! Jullie dachten toch niet dat ik jullie een jaar lang in spanning en onwetendheid achter zou laten? Zo wel, wees gerust, via deze site houd ik jullie op de hoogte van al mijn laatste avonturen! Neem gezellig een kijkje en als je nieuwsgierig bent naar wat ik allemaal uitspook in Amerika, lees dan mijn reisverhalen. Leuk dat je geinteresseerd bent! Liefs, Jozien

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 38046

Voorgaande reizen:

06 September 2011 - 05 September 2012

Au pair met Activity International

Landen bezocht: