Alweer een hele week voorbij - Reisverslag uit Montclair, Verenigde Staten van Jozien Ripping - WaarBenJij.nu Alweer een hele week voorbij - Reisverslag uit Montclair, Verenigde Staten van Jozien Ripping - WaarBenJij.nu

Alweer een hele week voorbij

Door: Jozien

Blijf op de hoogte en volg Jozien

26 September 2011 | Verenigde Staten, Montclair

HALLOOOOOOOOOOOO allemaal!! Jeetje mina er is alweer een week voorbij zonder dat ik iets geschreven heb, wat betekend dat ik gewoon dit keer 1 volle week moet gaan beschrijven. En nou was het ook nog eens een HELE drukke, chaotische, leuke en rare week, vandaar ook dat ik nu pas tijd heb om te gaan schrijven. Alhoewel ik eerder ook wel eventjes momenten virj had maar dan realiseerde dat ik nog ZOVEEL te vertellen had, te veel.. en het dus weer uitstelde;) Goed laten we maar beginnen bij vorige week zondag dan.. weet je wat ik denk dat ik het in twee verslagen opsplits want het is echt te veel. Maargoed, vorige week zondag was een heeerlijk dagje. Lekker uitgeslapen en daarna 1,5 uur met vriendlief geskyped!! Tijdens de skypsessie heerlijke pannekoekjes gebakken voor mijn ontbijt (ja.. ze eten hier dus standaard elk weekend pannekoeken als ontbijt. Zo kan het ook:D) Ik dacht nog, yeah kan ik mooi mijn pannekoekbak skills laten zien (waarmee ik natuurlijk had uitgesloofd op skype toen ik nog thuis was), aangezien ik in een pannekoekenhuis werk.. natuurlijk niet bij nagedacht dat ik de SERVEERSTER ben en NIET de bakker, maar dat was vrijwel na de eerste pannekoek duidelijk. Voortaan maar gewoon serveren Jozien. Daarna lekker gedouched en wilde ik me rustig klaarmaken voor mijn uitstapje naar THE CITY .. maar met kinderen in je buurt moet je nooit denken aan het woord 'rustig' want dat kan dus niet. Afijn, ik met mn handdoek op mijn kop rustig voor mijn opmaakspiegeltje gaan zitten, komen er INEENS DRIE WILDE MONSTERS mijn kamer ingerend JOZIEN JOZIEN!!!! DO YOU WANT TO PLAY WITH ME JOZIENNNN CAN I SHOW YOU SOMETHING JOZIENNN GUESS WHAT WE PAINTED OUR FACES JOZIENN I BOUGHT A NEW PLAY TOY YOU WANT TO SEE IT JOZIENN.. Jozien heel rustig: Souns great kids, but i'm actually making myself ready now, because I'm going to New York. Goed, nieuw vermaaksmiddel was JOZIENS NET OPGEMAAKTE GEWASSEN BED BESTORMEN MET STINKVOETEN EN GEVERFDE GEZICHTEN IN HAAR KUSSENS DUWEN.. heel fijn allemaal, voor de rest zijn ze heel schattig hoor. Daarna toch maar besloten even met ze te spelen, mijn trein ging toch pas aan het eind van de middag. Nieuw drama (dankzij mijn zusterlief, nog bedankt he fiek;)): WE GAAN ONZE VOETEN VERVEN, maar dan met echte verf. Resultaat: HELE OPRIT ONDER DE VERF, KINDEREN VAN TOP TOT TEEN ONDER DE VERF, HOND ONDER DE VERF, ZELFS DE JAGUAR ONDER DE VERF (oepss.. gelukkig was tim op zakenreis anders boze papa op mn dak) KORTOM: alles onder de verf. (INCLUSIEF MEZELF) snel alles geprobeerd schoon te maken, kinderen bespoten met tuinslang en toen SNEL haast haast naar de trein, want ik wist TOTAAL niet hoe dat allemaal werkte, welke trein, kaartje, parkeren, blabla dus ik had echt wel tijd nodig. IK VOOR HET EERST IN DE JAGUAR, voelde me echt de bom:P, naar het treinstation. Geparkeerd op een plek waarvan Joanna zei dat het gratis was dus ik natuurlijk braaf geloven en zonder te kijken daar gezet.. (vervolg hiervan komt later) Helaas zat ik alleen in de trein, want het meisje waarmee ik zou gaan was ziek en dan zouden we samen 5 andere meisjes in ny meeten want die waren al heel vroeg gegaan.. dus die zou ik nu alleen meeten. Nou alles liep helemaal snor, dus ik stap dat treinstation uit en voelde me HELEMAAL thuis in the city, het boeide me ech tniet dat ik GEEN IDEE had waar ik was en welke kant ik op moest lopen, want het was toch wel een ervaring.. dus ik gewoon maar een kant op gaan lopen en toen kwam ik een starbucks tegen, wat geen toeval is aangezien die op ELKE hoek van de straat te vinden zijn.. dus ik rustig in de starbucks onder het genot van de frappucinno Java Chip (mijn nieuwe verslaving, serieus echt GODDELIJK) de kaart van New York bekeken en helemaal tot op de puntjes uitgestippeld hoe ik zou moeten lopen (gelukkig is new york echt SUPER CHIL met straten aangezien ze allemaal in blokvormen zijn en ze gewoon op nummer gaan, dus je weet altijd of je nog eentje of twee verder moet ofzo).. dus ik liep tevreden en zelfverzekerd naar buiten met het idee PRECIES te weten waar ik heen moest en dat ik goed liep.. afijn na 20/25 minuten gelopen te hebben begon ik toch enige twijfels te krijgen aangezien het volgens mijn geniale berekenplan (wat ik gemaakt het in starbucks MET KOFFIE, dus dat kan NIET misgaan denk je dan) maar iets van 10/15 minuten lopen was. Goed, wat is er fout gegaan? Ik kan moeilijk timessquare voorbij zijn gelopen (oja vergeten te noemen: dat was mijn einddoel, dar zou ik de meiden meeten), dus ik pak de kaart er nog maar eens bij. WAT DENK JE: JOZIEN IS DE VERKEERDE KANT OP GELOPEN, hoe kan dit?? IK BEGREEP ER NIKS VAN, alles verliep zo gladjes.. En toen.. teruglopen was geen optie want dan moest ik iets van 40 minuten lopen ofzo en die meiden waren er al bijna. Dus ik denk ik neem de subway:D dat is vast wel easy.. nou NOT, was nog een heel gepuzzel welke ik moest nemen en d ehelft van de ingangen waren gesloten wegens werkzaamheden blabla.. uiteindelijk toch nog binnen 10 minuten op timessquare JEEEJ! Ik kreeg weer kriebels in mijn buik bij het naar buiten komen uit de subway en het zien van alle lichtjes en het voelen van de stadsfeer, het is zo'n happening om daar te lopen alleen al!! Ik in mijn eentje honderden foto's gemaakt en daarna eindelijk die meiden gevonden! Gzellig gepraat en van een smoothie op de rode trappen (op timessquare) genoten!! Na een tijdje gingen alle meiden, behalve Anika, weer weg want die waren er al heel de dag.. dus ben iks amen met Anika op zoek gegaan naar Chinatown. Niet gevonden, wel zijn we in Little Italy beland wat echt SUPER leuk was! Ik denk dat er een speciale avond was, want er waren allemaal kermiskraampjes en attracties en overal lichtjes en het was SUPER ONWIJS MEGA DRUK.. je kon niet stilstaan want dan werd je omvergelopen van alle kanten dus je MOEST met d emensen massa meelopen. Na al deze gezelligheid begon een tijd van ENORME STRES EN IRRATIES.. we MOESTEN namelijk de trein van 8:11 halen, want dat was de een na laatste trein en die volgende ging pas om 11:30 en dan zouden we HEEL laat thuis zijn.. dus wij dachten als we iets van 7 uur weggaan uit little italy hebben we tijd ZAT,w ant we kunnen gewoon met de subway bij dat station komen.. nou uit ervaring weten we wel dat ik niet altijd even goed ben in het schatten van 'hoe je ergens moet komen en hoe lang het gaat duren'. Eindstand: WE MOESTEN ONWIJS HARD RENNEN VLIEGEN ZWETEN HAASTEN ECHT HEEEL ERG EN WE HADDEN HEM ECHT NET AAN GEHAALD.. pff. NIET GRAPPIG. Eindelijk aangekomen bij de auto, spot mijn oog een FELORANJE STICKER OP DE VOORRUIT MET: VIOLATION.. ik denk huh, wat is dat.. is dat een.. NEE, WAT?!!!!!! Ja hoor.. mijn EERSTE boete (dacht ik). Ik in alle paniek proberen die sticker eraf te krijgen, helemaal drama naturlijk want die onderlaag blijft op het raam plakken OMG (jullie weten hoe dat gaat met stickers), dit is de jaguar en nuz it er sticker spul op het raam ik helemaal stressen. Dus ik kom thuis met 1 rood beschaamd hoofd en vertel het aan Joanna, die begint heel hard te lachen en zegt AAH NEE JOH MAAKT TOCH NIET UIT IK ZEI DAT HET GRATIS WAS DUS IKB ETAAL BLABLA, maar toen later bedachten we misschien is het wel gewoon een waarschuwing aangezien er geen bonnetje ofzo bij zat alleen een sticker met violation en dat ze het nummerbord hebben geregistreerd? Maargoed, we gaan het zien. Btw had ik al verteld over al mijn badluck auto gedoe, echt niet normaal: (omg ik realiseer me nu pas dat ik in dit hele verhaal alleen maar 1 dag heb beschreven:O) maar goed over de auto's.. het begon met de sleutels van de van (de grote auto) want die batterijen waren op ofzo dus elke keer kreeg ik die auto niet op slot en die achterbak niet open, dus toen ik en Anika in de shoppingmall waren heeft Joanna die sleutels vervangen zodat tie het weer deden.. O WACHT NOG EEN: HET MOMENT DAT IK HIER AAN KWAM HEBBEN ZE DE BELANGRIJKSTE WEG VANUIT DIT HUIS AFGESLOTEN, WAARDOOR IK NU ALLEMAAL RARE WEGEN MOET RIJDEN NAAR ALLES EN DUS HEEL VERWARREND IS, nou en toen ik uit de shoppingmall kwam met Anika toen zaten er ineens ALLEMAAL krassen op de deur echt best wel erg en dat was dus nog niet.. maarja ik was nergens tegen aan gereden dus dat is gewoon een een of andere sukkel geweest die tegen mijn auto aan is gereden. Daarna die sticker op die jaguar.. en toen die aovnd na new york (dus we zijn weer terug bij zondagaonvd.) ging ik nog even gezellig met Joanna in de keuken praten over mijn dag enzo en we hadden het ook over de racoons en allemaal andere enge verhalen die we hadden (over beren enzo haha weet je nog Fiek dat wij in die tent gingen liggen omdat we beren wilde zien en HOE BANG ik toen was..) nou daarover enzo dus we waren al een beetje in een schrikachtige bui, en toen INEEENS ging KEIHARD het alarm af van de jaguar dus wij schrikken ons allebei HELEMAAL DOOD, en het was echt een halfuur nadat ik ermee gereden ahd dus Joanna heeel voorzichtig de garagedeur open doen in angst dat er msischien een inbreker was, GELUKKIG niemand. Dus wij dat alarm afgezet. Nou volgende dag, ik wil smiddags de kinderen voor het eerst alleen van school afhalen, wat denk je. START DE AUTO NIET de van.. dus ik denk omg en nu?? want die kinderen hebben zo'n briefje mee naar school of ze met de bus gaan of dat ze worden ogehaald die dag en ze hadden een briefje met ogehaald dus dan worden ze niet op de bus gezet. En joanna was aan het werk boven, ik in paniek natuurlijk, nog 10 keer geprobeerd dat ding tes tarten nou lukte echt niet, ik toch maar voorzichtig joanna geroepen, gelukkig had ze tijd dus wij de school gebeld of ze toch op de bus konden.. nou ik ze opgehaald van de bushalte, was ook nog een gedoe want normaal gesproken moet de bus er zijn om 15:19, maar het was al 15:40 en hij was er nog niet, en ik was de enige die er stond dus ik dacht SHIT ik heb hem gemist.. zie ik ineens van een andere straat een bus komen en die rij dde heuvel op richting ons huis, dus ik denk WATTTT rijd tie nu ineens anders? dus ik als een gek met brooke die heuvel op rennen, word ik ineens teruggeroepen door iemand dus ik weer teruglopen, zit er in een auto een meoder die ik al paar keer bij bushalte heb gezien en mee had gepraatn en die zei dat we hem sowieso niet gemist hadden omdat zij er al heel vroeg was en dat zij het ook heel raar vond dat die bus ineens van een andere kant kwam.. dus wij school bellen, en net terwijl ze aan de telefoon zit komtie aanrijden haha. Gelukkig kids in de bus, iedereen blij en veilig. Daarna mijn eerste maatlijd, zelf, gekookt voor de kids. Niet lachen, het ging best goed!! Na het eten scrablle gespeeld met de fam!!
YES we zijn al bij dinsdag. Ik vertel steeds korter hihi.
Sochtends had ik beetje hoofdpijn en was erg moe dus na het wegbrengen van kinderen lekker terug naar bed gegaan:D gelukkig maar twee keer wakker gebeld terwijl ik HEERLIJK lag te slapen:P Wel gezellie met mammie en papie gebeld. Aan mijn dromen kan je wel mereken dat ik veel dingen meemaak en het soms misschien even te veel is: Ik droomde dat er in de kelder in dit huis allemaal elektrische apparaten stonden, waaronder vaatwassers en printers enzo. Nou had JOanna gevraagd of ik de vaatwasser aan wilde zetten. Dus ik het sop gepakt, maar ik wist niet precies welke van al die apparaten de vaatwasser was, dus ik eentje geopend en ik dacht hmm is vast deze, dus ik allemaal spul erin gegoten en ik zet dat ding aan BEGINT TIE ALLEMAAL RARE GELUIDEN TE MAKEN BLIJKT HET DE PRINTER TE ZIJN ik dat ding gesloopt natuurlijk.. haha. gelukkig was het maar een droom.
Goed vandaag poging twee van kinderen ophalen van school, want de auto was ALS HET GOED IS gemaakt. het was namelijk gewoon een lege accu, dus Joanna en ik hadden hem maandag opgeladen en dinsdagochtend nog even gechecked en toen deed tie het! Dus ik smiddags dat ding gestart, YES hij doet het ik helemaal blij. Kindertjes opgehaald en snel naar de auto want Dinsdag is echt een CHAOS DRUKKE DAG aangezien alle kinderen wat hebben: Kate 4 uur piano les, Kirsty 5.00 artclass en matthew 5.15 soccer practice, dus dit moest gladjes verlopen. Ik de kinderen in de auto gepropt.. draai de sleutel om.. GEEN GELUID.. nog een keer.. GEEN GELUID.. NEE TOCH? Is de auto WEEEEEEER kapot, sta ik daar bij school, met 3 kinderen en een kapotte auto. Ik Joanna gebeld, die had gelukkig tijd om ons op te halen. Wij onderstuseen in de speeltuin gespeeld en daarna iedereen naar hun activiteiten gebracht. Ondertussen dat Matthew en Kirsty bij hun activiteiten waren was Kate alweer thuis, met haar heb ik ondertussen 'the animal game' gespeeld. Haha wee tniet of ik dat al had uitegelegd maar is echt cool. Ze hebben echt DE HELE KELDER vol liggen met spullen daarvoor en allemaal dolhouses en serieus elk klein detaildingetje wat je maar kan bedenken aan spullen.. badkamers inclusief fohn, keukens, slaapkamers etc. en dan hebben ze kleine dierenfamilies, soort harde poppetjes maar de huid is zacht fluweel achtig!! Echt coool.Ik was dus in de kelder en toen werd er ineens aangebeld, nou duurde even voordat ik boven was, dus toen ik open deed stond er 1 sachorijnige man voor me. HIj kwam blijkbaar om de oven te maken, nouu wat een SUKKEL was dat zeg. Eerst bleef tie in de hal staan? Dus ik zeg Ehmm excuse me can I help you. Hij: YEs i need money. En ik dacht wtf, ik heb geen geld? Dus ik zeg you need it now?? Cause i am not the owner of this house.. nou hij helemaal geirrterd en zei dattie wel betaald wilde krijgen als hij de oven maakte, dus ik zeg jaa is goed (ik denk als hij klaar is is Joanna wel weer thuis en anders betaal ik hem wel met mn kaart) Looptie de keuken binnen, bespringt brooke (puppy) hem als een gek en begin taan zn broekspijpen te hangen enzo haha ik moest stiekem echt lachen maar hij werd toen nog bozer..Ik brooke van hem afgehaald, hij begint met de oven, komt daarna gelijk naar mij toe of ik de stoppen van de oven eruit kan halen (maar niet alleen de elektriciteit maar echt de stopen die in zon meterkastje zitten) JA WEET IK VEEL WAAR DIE ZITTEN.. Dus ik zeg weet u niet waar die zittten, NEE BLABLA MOET JIJ WETEN IK MOET DAT WETEN ANDERS GA IK WEER WEG.. Nou stiekem dacht ik JA ALSJBELIEFT GA WEG .. maar ik belde joanna maar, die zei dat ze in de kelder zitten in mijn kamer achter mn spiegel.. afijn helemaal leuk moet die man oook nog mijn kamer in.Onee helemaal leuk IK moest die stop eruithalen van hem.. nou 20 miljoen stoppen in zon kastje natuurlijk dus ik had geeen idee welke dus ik zeg tegen hem ja doe jij het maar.. hij eindelijk begonnen aan die oven, had tie nog wat nodig waarvan ik niet wist waar het was:S heel irriant.. DJoanna was ondertussen heel even thuis geweest en die had voor mij een check half ingevuld met haar handtekening en wat gegevens en dan als het bedrag duidelijk was moest ik dat nog invullen en die kon ik dan geven aan die man.. nou hij klaar, oven NIET GEFIXT , hij had em alleen maar erger gemaakt zei die, heel handig, en toch Mmoesten we 105,94 dollar betalen. Ja waarom ik dat getal nog zo goed weet.. ik moest dus die check uitshcrijven nou iets wat ik natuurlijk NOG NOOIT gedaan heb dus ik snapte er helemaal niks van en moest ik ineens dat cijfer in letters uitschrijven.. dus ik vragen aan hem hoe dat precies werkt, hij beetje knorrig heel snel zeggen: one hundred, five dollars and 94 vs hundred ofzo zeid ie dus ik denk WAT? dus ik vroeg nog een keer heel aardig, wilt u het herhalen astublieft nou hij helemaaal boos, dus ik dacht echt ooomugod. duis ik maar wat ingevuld was het dus NIET GOED kwam die helemaal naar me toe met die pen en krasde die het door en moest er dus staan: 94/100 pff. Stomme man. Daarna was ik hele avond alleen met de kids want Joanna had een ouderavond op school, dus ik moest oppassen. Was heel leuk na het eten spelltje gedaan en toen allemaal in de douche.. hele happening natuurlijk, en die stomme puppy sprong ineens OOK ind e douche dus NATTE HOND, ik dat beest eruit gesleurd, ging die mij ineens keihard bijten.. nou je denkt zo'n schattig beestje doet niks kwaad maar WAT EEN SCHERPE TANDEN HEEFT DATBEEST, ik was op gegeven moment echt bang voor haar, want als ze eenmaal in een speelbui is dan bijt ze echt alles!! Afijn nadat de ruzie met de hond was opgelost was het tijd voor een bedtijd verhaaltjeeee. Ze wilde allemaal heel graag op mijn bed lezen dus wij met een paar boeken anar de kelder. nou natuurlijk RUZIE om welk boek we gingen lezen, uiteindelijk toch iedereen stil gekregen en gezellie gezelezen, en PRECIES OM HALF 9 lagen ze allemaal in bed, ik was trots.
OMYGOD IK VERTEL VEEL TE VEEL EN BEN ECHT AL ZO LANG AAN HET TYPEN, ik denk dat ik maar een vervolg ga maken en hoop dat ik morgenavond wat tijd heb.. Jullie houden dus wo tm/ zondag nog van me tegoed!!
Ik ga lekker slapen nu, gelukkig kan ik morgenochtend uitslapen jeeej! kusjes uit de states

  • 26 September 2011 - 07:33

    Triple B:

    Hello dear, wat een geweldig verhaal weer. Ik verheug me elke x op jou verhaaltjes zodat ik weer keihard kan lachen! Echt zo hilarisch wat jij allemaal meemaakt en hoe je het schrijft! geweldig! Je vermaakt je zo te horen prima incl blunders! Valt me overigens toch een beetje van je tegen dat je geen pannenkoeken kan bakken, je hebt toch zo vaak kunnen kijken haha! Maar goed ann staat nu voor mn deur we gaan naar de SAUNA!!!!! xxx

  • 26 September 2011 - 11:43

    Mamski Down Under:

    He lekker schatje,
    Jij en Amerika zou een film moeten worden. Kennen Joanna en Tim niet iemand in de bussiness of zal ik vragen of buuman Nick met een ploeg wil langskomen? Volgens mij kan het een knap hilarisch verhaal verhaal worden. Anyhow, wij maken veel minder mee hier in Perth. Nog steeds geen kangeroe gespot, maar wel al even aan het strand gelegen. Temperatuur is in de zon heerlijk maar het blijft begin voorjaar. We zijn zondag in een dorp bioven Perth geweest. Een hoop wirdo's gezien. Baarden, tatoo's ,motoren, beetje wilde figuren dus. Nou Ja!!!!
    Dikke kus van the parents.

  • 26 September 2011 - 13:53

    Bart:

    Goeiedag wat een belevenissen. Jij slaagt erin 48 uur in 24 te proppen! Maar ga door met schrijven, prachtige verhalen!!!


  • 26 September 2011 - 15:25

    Marjette:

    Hi honey! Ah, klinkt weer helemaal super. Ik moest zo hard lachen toen jij begon over; het stratensysteem is hier zo simpel en ik had het allemaal zo goed uitgestippeld.. Ik wist gewoon dat het vervolg zou zijn; ik ben dus verkeerd gelopen. Haha en ja hoor, dat was zo! Maar verder klinkt het echt heel leuk! Dat gedoe met die auto is wel irritant! We moeten snel weer even skypen! Dikke kus!

  • 26 September 2011 - 15:52

    Marijke:

    Hoi daar, wat een verhalen heb je weer geschreven. Ik kan het bijna niet bij houden, hoe doe jij dat. Hectisch leven heb je wel daar,zeg. Moet toch wel erg vermoeiend zijn als ik het zo lees. Ik word al moe als ik het lees. Is alles goed met Wim, hij zal je toch wel missen. je bent nu al even weg.
    Jij boft wel met die familie. Ze lijken niet gauw onder de indruk. Ja mag eens een misser maken. Ben blij dat het verder goed gaat met je.
    Tot een volgende mail.
    Knuffel Marijke, ook van Peter.

  • 26 September 2011 - 17:06

    Test:

    Hoi Jozien, dit is een test

  • 26 September 2011 - 17:19

    Ineke:

    Hoi Jozien,

    Ga het weer proberen, de vorige reatie van mij werd niet verzonden. Daarom deden we een test en die lukt natuurlijk. Wat dat betreft wonen we toch in een gehucht. Het is ook zover te mailen naar New York!!!!!
    Bedankt voor de gezellige brief, net of we het zelf meemaken. Je schrijft als een film!!!!
    Ik denk dat je maar boeken moet gaan schrijven!!! Wat voor weet ik niet...maar reisverslagen kan je zeker erg goed doen. We hebben geen fotoos meer nodig!
    Volgens mij heb je het goed naar je zin en wil je niet meer terug. Dat lukt ook niet meer..als je zo gewend bent aan BI...big...big en nog eens BIG. De metro de winkels de autoos alles is groter. Hebben ze daar nog meer autoos, ook Hummers??? En mag je echt in die Jaguar rijden?? je fietst zeker erg weinig !
    En over de pannenkoeken!!! Daar bestaan toch elektrische apparaten voor, hebben ze die daar niet?
    Wij hebben net een lekkere gehaktbal gegeten,zo'n eentje van de slager uit het dorp!
    Volgens mij zit je bij een hele leuke/gezellige familie...leuk hoor!

    Jozien de groetjes en veel plezier!
    Ineke

  • 28 September 2011 - 18:45

    Diede:

    Jozien, je bent echt ge-wel-dig!
    Je schrijft zo leuk, ik volg je op de voet (dat klinkt heel psycho maar valt allemaal wel mee!)
    ik ben echt jaloers het lijkt me zoooo vet. Geniet er maar lekker van, ook van de scherpe tandjes van the doggie en als je terug bent gaan we naar de karaoke bar en wil ik ALLES in real life horen, deal? ;)

    kusjes aan America, doe New York de groeten, en een x aan jou: x

  • 29 September 2011 - 01:16

    Nicole!:

    HAhahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahhahahahahaha
    Echt een Jozien verhaal! Je maakt een hoop mee schatje en dat gata voorlopig nog niet minder worden,, spreke uit ervaring maar je verhalen worden wel korter geloof me! ;)
    HAhaha! Heel veel plezier daar met je lieve gezinnetje! We pingen als het lukt :P En we gaan snel skype want we hebben een hoop te babbelen geloof ik! :)
    Hele dikke kus en blijf schrijven!
    <3

  • 01 Oktober 2011 - 02:14

    Bruno:

    leuk verhaal ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Montclair

Au pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2012

nieuw blog

11 April 2012

week 1 van reis WIM EN JOZIEN

08 Maart 2012

Inspiratie BOM

07 November 2011

LOL

07 November 2011

HALLOWEEN+SNEEUW+CHAOS = langste reisverhaal ooit
Jozien

Hallo iedereen! Jullie dachten toch niet dat ik jullie een jaar lang in spanning en onwetendheid achter zou laten? Zo wel, wees gerust, via deze site houd ik jullie op de hoogte van al mijn laatste avonturen! Neem gezellig een kijkje en als je nieuwsgierig bent naar wat ik allemaal uitspook in Amerika, lees dan mijn reisverhalen. Leuk dat je geinteresseerd bent! Liefs, Jozien

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 38063

Voorgaande reizen:

06 September 2011 - 05 September 2012

Au pair met Activity International

Landen bezocht: